Hehe

OMG . I miss you so much . Hmm Bila lah dapat jumpa lagi woi ? Rindu nak sakat dia . Nak tarik rambut dia yang er kalau cicak jatuh pun mati ahahaha k . Ingat lagi haritu dia send ''GOOD MORNING'' text OMG seronok gila hahaha k . Dia cakap benda yang dia suka tengok bila dia bangun tidur rambut dia . Teaaaaaa ingat suka tengok aku hahaha k . Sebab rambut dia tu tetap pacak je . AJAIB -.- Dah lah keling suka cakap lepastu tak serupa bikin but HE'S SO DAMN CUTE . Like seriously I'm totally in love with him . Makes me forget about my past duhhh . Okay thanks gedik . Dia cakap masa kitaorang 'Best Friend' lagi kalau dia dapat aku dia janji akan berhenti merokok and I was like -____________- seriously dude ? You'll do it for me ? Nahhh macam aku cakap tadi 'keling' haha memang dia tak merokok tapi sehari je pun . Okay tak apa tak kisah macam mana pun aku okay :)

Dia tu keras kepala bukan nak dengar cakap melainkan kalau aku marah haha itu pun jangan harap dia nak takut . eiii geram ok geram sangat . Suka perli orang suka sakat and and banyak lagi . Well , mestilah aku sayang dekat dia . We're still BFF okay . Always there . Semua benda mengadu haha macam budak-budak . Bila aku cakap Ehsan comel mesti dia cakap 'eiii tak comel pun' hahaha jeles ah tu -.- Ehsan tu adik dia yang tersangatlah comel okay . Serius .Dia suka tacing cakap sikit tacing hahaha menyampah woi rasa nak tarik rambut tu hahaha paling tak bagi sentuh rambut entah pape je . Sentuh pun tak pernah baru sakat haha .  Dah panggil aku SALMAH JINGGO hahaha dulu comot lepastu zaiton sekarang salmah jinggo pula . Suka hati je -.- Dia suka perasan Farid kamilss haha James bond bagai hahaha k . Selalu nak gaduh je bila nak gaduh cakap tak nak ah nanti rindu haha menyampah hehe . Lepastu dia suka send text dua kali tak laratnyaaaaaa nak baca . Dia comel comel comel comel sangat *mohon jangan baca kalau menyampah . hehehe kesah pulak . Dia cerita semua past dia dekat aku and aku tak pernah macam terkejut or whatever because I know everyone has their own story their own past whatever it is try to accept it and remember IT'S A PAST OKAY . What is past is past forget about it . Now is now past is past .

OKAY . Banyak lagi nak cerita tapi malas sebab mengantuk esok sambung lagi kalau rajin hahaha k . So , Good night world . Sleep in peace . Have a sweet nice candy nightmare dream okay . 4 in 1 hahaha ok .


P/S : I love you Naim Kamilss . hahaha k 

No comments:

Post a Comment