Why must me ?

Lately , perasaan aku selalu disakiti . aku asyik leka jaga perasaan orang lain sampai perasaan aku sendiri aku abaikan . aku kecewa . aku sakit hati tapi aku tak pernah nak marah tak pernah nak merungut but why me ? kenapa aku yang perlu kau sakiti ? aku Cuma Tanya kalau tak nak bagitahu tak apa aku faham tak perlu marah . aku pun ada perasaan . banyak kali aku janji dengan diri sendiri yang aku nak jaga perasaan sendiri and abaikan perasaan orang lain tapi aku tak pernah tunaikan . bila kau sakitkan hati aku aku diam aku jaga perasaan kau walaupun hati aku sakit . sakit sangat kalau kau nak tahu selama nie aku sabar . dulu aku bukan seorang yang penyabar . aku panas baran . ego tinggi . tapi sekarang sejak kau muncul semua sifat negatif aku cuba buang and aku berjaya . aku rindu kau yang dulu . dulu aku tegas sekarang aku lemah aku terlalu takut kehilangan kau . kawan tolong lah kembali dekat aku . tolong aku mohon . kau faham aku . kau tahu aku mcam mana . kau kenal aku . kau selalu bagi nasihat dekat aku tapi kenapa kau sanggup tinggalkan aku ? kau janji tak nak tinggalkan aku . kau janji akan selalu ada dengan aku . tapi kenapa sekarang kau pergi kawan ? kenapa saat semua orang nak pergi tinggalkan aku kau pun ikut sekali ? aku sayangkan kau . aku rindu kau . dulu bila aku sedih kau selalu ada dengan aku tapi sekarang kau pergi . kau ada kawan baru kan ? aku selalu doa semoga kau bahagia . lama aku tak dengar khabar kau kawan . kau rindu aku ? hmm tak mungkin kau ingat aku . aku bukan BFF kau lagi kan ? I’m strong enough but not for today not now not like this situation . I’m WEAK and I need you . Please come back . Please remember me . Im used to be your everything right ? I mean your BFF . Hmm why this is happening to me ? Ya Allah , Im not strong enough for this . aku rindu kau . semoga kau bahagia kawan :’) 





No comments:

Post a Comment